poniedziałek, 6 maja 2013

Barbara Kurdycka



Witam ;)
Dziś notka autografu który otrzymałem w tym tygodniu ;) Ale dziś mam okazję go dodać ;)
Jutro poniedziałek może coś przyjdzie bardzo bym chciał no ale to się okaże ;)
Barbara Kudrycka z domu Stelmaszyńska (ur. 22 stycznia 1956 w Kolnie) – profesor nauk prawnych, w latach 2004–2007 deputowana do Parlamentu Europejskiego, od 2007 minister nauki i szkolnictwa wyższego w pierwszym i drugim rządzie Donalda Tuska, posłanka na Sejm VII kadencji.
 Pozdrawiam wszystkich gorąco i do nn ;)
SKOwron

3 komentarze:

  1. "Dziś notka autografu który otrzymałem w tym tygodniu ;) Ale dziś mam okazję go dodać ;)
    Jutro poniedziałek może coś przyjdzie bardzo bym chciał no ale to się okaże ;)"
    DATA DODANIA : poniedziałek, 6 maja 2013

    oj Skowron, Skowron...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :P faktycznie mój błąd :P ponieważ notka miała być wczoraj a dodałem dziś ponieważ nie mogłem zdjęcia załadować i nie zmieniłem :D

      Usuń