poniedziałek, 13 maja 2013

Atmasfera

Witam ;)
Dziś przedstawię wam autografy które otrzymałem już w kwietniu no ale nie dodałem :D
Jak widać na załączonych zdjęciach dostałem jeszcze plyte gratis :P i taki informator o zespole :)
AtmAsfera (ukr. АтмАсфера) – ukraińska grupa muzyczna grająca wielostronną muzykę etniczną zawierająca elementy folkowe pochodzące z różnych stron świata z ukraińskimi i angielskim tekstami w połączeniu z językiem starożytnym.(źródło wikipedia)
Skład zespołu :
  • Andrij Szadij – mandolina, flet, wokal
  • Julia Jaremczuk – keyboard, wokal
  • Anastazja Jaremczuk – flet, wokal
  • Misza Puzyurin – gitara akustyczna
  • Andrij Czerkasow – gitara basowa
  • Timur Gogitidze - bębny, darabuka
 Pozdrawiam i do następnej notki ;)
SKOwron




5 komentarzy:

  1. Super :D
    Gratuluje.
    Zapraszam do mnie :
    http://autografybartkaikuby.blogspot.com/

    Mógłbyś mnie dodać do listy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, również mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)

    U mnie kolejne autografy :)

    http://autografy-animri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, zapraszam do mnie ;)
    Adam

    OdpowiedzUsuń