piątek, 17 maja 2013

Angela Merkel

Witam :)
Dziś przyszedł do mnie autograf zagranicy i od razu musiałem zrobić zdjęcie i notkę o tym :P
Jest to autograf Angeli Merker jestem z tego autografy bardzo zadowolony nigdy nie myślałem że go będę miał w swojej kolekcji :P
Angela Dorothea Merkel (wym. [ˈaŋɡela doʀoˈteːa ˈmɛʁkl̩] i[1]) z domu Kasner (ur. 17 lipca 1954 w Hamburgu, Niemcy) – niemiecka polityk, od 2000 przewodnicząca Unii Chrześcijańsko-Demokratycznej, kanclerz Niemiec (niem. Bundeskanzlerin) od 22 listopada 2005. Posłanka do niemieckiego parlamentu (Bundestagu) z powiatu Vorpommern-Rügen w landzie Meklemburgia-Pomorze Przednie.(źródło wikipedia)
Pozdrawiam do następnej notki :)
SKOwron



5 komentarzy:

  1. Chyba Merkel :D
    gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :0 a jak go zdobyłeś? wypełniłeś arkusz na oficjalnej stronie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :D
    dodałam Cię do "Listy blogów" na mojej stronce ;)
    http://autografy-maryni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń