czwartek, 9 maja 2013

Anna Haag i Emil Jonsson

Siemka ;)
Dziś przedstawię wam autografy biegaczy narciarskich reprezentacji Szwecjii są to Anna Hagg znakomita biegaczka oraz Emil Jonsson również bardzo dobry zawodnik.Jestem z tych autografów bardzo zadowolony ponieważ lubię oglądać biegi ;)
P.S autografy te widzieliście na pewno u Marcina :P któremu również gratuluję tej zdobyczy :)
Anna Margret Haag z d. Hansson (ur. 1 czerwca 1986 w Köping) – szwedzka biegaczka narciarska, dwukrotna srebrna medalistka olimpijska, dwukrotna medalistka mistrzostw świata oraz srebrna medalistka mistrzostw świata juniorów.(źródło wikipedia)
Karl Emil Jönsson (ur. 15 sierpnia 1985 w Årsunda) – szwedzki biegacz narciarski, dwukrotny medalista mistrzostw świata, brązowy medalista mistrzostw świata juniorów i trzykrotny zdobywca małej kryształowej kuli w sprincie.(źródło wikipedia)
Dziś byłem na poczcie i zakupiłem 12 znaczków tylko nie wiem gdzie jeszcze powysyłam :P Może jakieś podpowiedzi w komentarzach ? Będę wdzięczny ;)
Pozdrawiam i trzymajcie się w cieple jakie teraz jest ;)
Do zobaczenia SKOwron

3 komentarze:

  1. Gratulacje!

    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe :D dzięki i również gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i zapraszam do mnie :)

    http://autografy-animri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń