poniedziałek, 5 maja 2014

Monika Hojnisz

WItam dziś autograf z Biathlonu jest to moja druga ulubiona dyscyplina sportowa po skokach narciarskich :). Autograf jest na karcie fischera co dodatkowo sprawia radość :P
Mam jeden autograf Moniki również na wymianę jak ktoś by chciał ;)
Monika Hojnisz (ur. 27 sierpnia 1991 w Chorzowie) – polska biathlonistka, reprezentantka kraju. Brązowa medalistka Mistrzostw Świata w Novym Měscie, Mistrzyni Europy juniorów, srebrna oraz dwukrotna brązowa medalistka mistrzostw świata juniorów. Brązowa medalistka mistrzostw świata juniorów w biathlonie letnim. Mistrzyni, srebrna i brązowa medalistka mistrzostw Europy juniorów w biathlonie letnim. Mistrzyni Polski seniorów i juniorów.
Jej największym sukcesem jest brązowy medal w biegu ze startu wspólnego na 12,5 km z Mistrzostw Świata w Novym Mescie 2013. Zawodniczka klubu UKS Lider Katowice.(źródło wikipedia )
Pozdrawiam SKOwron

2 komentarze:

  1. Gratuluję autografu! :)
    Karty Fischera jak najbardziej cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! jeżeli możesz dodaj mojego bloga do obserwwanych wwwautografypatrycji.blogspot.com
    Ja twojego już dawno dodałam :)

    OdpowiedzUsuń