czwartek, 28 marca 2013

Legia Warszawa

Witam ;)

Na początku notki chciałbym was poinformować iż zaktualizowałem na blogu autografy na wymianę dodałem kilka,dziś dodam resztę.Zapraszam GG:792537

Dziś nareszcie zrobiłem zdjęcia i dodaję autografy Legii Warszawa które obiecałem dodać ;)Jest ich 9 zapraszam do obejrzenia fotek ;)
A są one od:
4-Dickson Choto
5-Janusz Gol
8-Marco Suler
11-Tomasz Kiełbowicz
12-Dusan Kuciak
15-Inaki Astiz Ventura
20-Jakub Kosecki
27-Rafał Wolski
84-Wojciech Skaba
Już teraz chciałbym wam złożyć życzenia wielkanocne ;)
Nie mam daru do pisania,
a tym bardziej do składania życzeń miłych i serdecznych,
a do tego pożytecznych,
tak więc teraz tutaj stąd życzę Wam Wesołych Świąt.
Życzy SKOwron ;)








6 komentarzy:

  1. Gratulację :) ! Zazdroszczę Ci tych autografów.

    Autografy z planu filmowego serialu "Pierwsza Miłość" : Aneta Zając, Ola Zienkiewicz, Marcin Krajewski, Oskar Wojciechowski, Ula Dębska, Anna Szymańczyk, Błażej Michalski, Tomasz Ciachorowski, Maciej Tomaszewski,Maria Pakulnis i Marcin Korcz
    Autografy-Kasjannny94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sami Polacy patrzę xD
    Gratuluję. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) ostatnio tam posłałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Również dodałam do listy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Dodasz mnie do listy blogów?
    http://mysouvenirs.blog.pl/
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń